dinsdag 15 december 2009

Even voorstellen: de student-redactrice

Hallo allemaal!

Ik ben Ratna Marapin en ik ben sinds kort student-redactrice van het blog Taal & Communicatie. Ik ben 21 jaar en studeer Communicatie- en informatiewetenschappen. Mijn 2e major is Engelse taalkunde en door mijn interesse in Engelstalige letterkunde volg ik ook die major erbij. Dit is mijn 4e jaar aan de VU.
Vanaf het begin van mijn studie ben ik betrokken geweest bij de faculteit en heb me ingezet voor de voorlichting. Zo stond ik bij de stand van CIW op de open dagen en heb ik meelopers begeleid. Ik vond het idee om een blog te beginnen voor de afdeling Taal en Communicatie erg leuk en goed. Op deze manier kunnen zowel medewerkers als studenten altijd op de hoogte blijven van wat er gaande is op de afdeling. We behoren niet voor niets tot de afdeling Taal en Communicatie!

                                                               

Geen opmerkingen:

Een reactie posten